dimarts, 5 de febrer del 2013

autobiografía Paula Martin Onieva

                                

                                                   AUTOBIOGRAFIA PAULA

                                                         

El  dia 11 de juny del 2002 vaig néixer a l'hospital Sant Joan de Déu de Martorell.
El mico va ser el primer peluix que vaig tenir quan vaig néixer.
Quan tenia mes o menys un any vaig intentar caminar amb el taca ta a casa i vaig caure per les escales.
L'any 2005, quan tenia 5 anys va ser la primera vegada que vaig anar al zoo de Barcelona. Em va agradar molt i vaig conèixer molts animals del que no havia vist mai.
A l'any 2006 quan tenia 6 anys, cap al mig, vaig fer el meu primer viatge a París, amb els meus pares i amb la meva germana.
A l'any 2006 va ser l'any que vaig anar per primera vegada al Tibidabo.
A l'any 2007vaig anar per primera vegada a PORT AVENTURA. Em va agradar moltíssim.
L' any 2009 vaig anar a la boda de la meva tieta em va agradar molt
El 17 de maig del 2009 va ser el dia de la meva primera comunió.
Al 2012 va néixer el meu cosí va ser un dia molt feliç per a mi.
A'lany 2012 va morir el meu tiet a casa seva amb la meva tieta. Va ser un dia molt trist per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada