dimarts, 12 de febrer del 2013

AUTOBIOGRAFIA DE LUCIA SILVA


    El 20 de Novembre del 2002 vaig néixer a l'Hospital de Sant Joan de Déu de Martorell.
    Al 2004 vaig conèixer la meva millor amiga Paula a la guarderia. També vaig conèixer a altres companys
    com la Selva i vaig coincidir amb la meva cosina Marta. No recordo gaires coses sobre aquella època.
    A l'any 2007 es va casar la meva tieta a l'esglèsia, i després tota la familia vam anar a un bar a celebrar-ho.
    Al 2008 recordo una excursió a "l' Aquarium" de Barcelona. Vam anar tota la familia i ens ho vam passar
    força bé.
    A l'any 2009 vam viatjar a París. Vam anar a una botiga i ens vam comprar roba. A l'hora de menjar vam
    anar a dinar a un bar i vam veure les princesa Sofía i les seves filles menjant.
    Cap al 2010 la meva familia va créixer. Va arribar el meu gos Chiqui. Era un Mini Pincher amb el pelatge
    curt i de color negre. És molt agradable amb la gent que vol.
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada