dimarts, 5 de febrer del 2013

AUTOBIGRAFIA DEL DENIS


2002 Any del meu naixement a l'hospital Sant Joan de Deu . Vaig neixer el dia 15 de Deu a les 6:30 del matí

2005 Any del meu primer equip de futbol a Cant Vilalva. Vaig começar als 3 anys i encara jugo .M'encanta els partits de cap de setmana.

Al 2005 vaig tenir els dos primers peluixos que eren un ós.i un gos.

9-1-2006 L'any que va néixer la meva primera germana . Vaig anar amb els avis avi sitar la mare (a l'hospital)

2007.Any que vaig conèixer un jugador del Barça ;Vaig veure el meu primer partit

2007. vaig conèixer en Lionel Messi des de ben petit forma part de la cantera de futbol del Barça . Ha aconseguit diversos títols ,entre ells  ``La pilota d'or´´ durant 4 anys seguits

2009. Any del meu primer viatge a Port Aventura . Vaig pujar en diferents atraccions

Durant aquest any 2013 hem fet el primer treball en grup i m'ha agradat molt . Encara ho hem de presentar a la Muntsa i els companys.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada