dijous, 31 de gener del 2013

Autobiografia Pau Vilardebó

El dia 6 de setembre vaig néixer a l'hospital de Sant Joan de Déu de Martorell. Aquell dia em vaig trencar la clavícula. Desprès de 14 dies em van batejar a l'església d'Abrera.
El dia 6 de setembre va ser el meu primer aniversari.
El dia 8 de juny de 2004 va néixer el meu germà l'Álex. El 2005 vaig començar l'escola a P3 a
l'escola Francesc Platón Sartí. Als 4 anys vaig viatjar a Mallorca per primera vegada. Quan tenia 5 anys vaig
viatjar per primera vegada a Paris i aquell any l'Álex tenia 3 anys.
Al 2007 vaig començar primària. Al 2010 vaig començar basquet i també començo cicle mitja.
Al 2012 recorro totes les illes Balear i sopo amb famosos a Sitges. Al 2012 començo cicle superior.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada