dijous, 31 de gener del 2013



AUTOBIOGRAFIA DE LA NAYLA


Jo vaig néixer el dia 20 /5/2002 a l'hospital Sant Joan De Déu, a Martorell .

Quan tenia 5 o 6 anys vaig fer un viatge a Paris amb el meu pare ,la meva cosina ,el meu tiet i la meva tieta. 

Aproximadament , quan tenia 5 anys , em vaig banyar a una piscina de taurons. 

Als 6 anys vaig anar a fer natació.

Recordo el 20 /5 /2009 per mi va ser un aniversari molt especial. Van picar a la porta i... Quina sorpresa!Tot el passadís era ple de regals per mi.

L'any (2010)vaig començar a fer batuka.

El any 2012 va néixer el meu germà.

L'any 2012 el Pare Noel em va regalar un conill.

Al Maig de l'any 2012vaig començar classes de l' hípica i estic aprenent a muntar.

El dia 28 de Desembre del 2012 va morir el meu avi i em vaig posar molt trista d' una persona estimada.








  





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada